14 sep. 2010

Från en väldigt trött Sannie...

Argh, mitt högra knä har strulat hela dagen och gör satans så ont, värsta var det när vänstra knät började strejka efter seminariumet idag så jag typ inte kunde röra mig. Måste kolla upp det, men jag får skjuta upp det tills CSN fixat sig (eller i värsta fall skitit sig, kan ju alltid gå tillbaka till AF. >_<). Det är typ tredje gången jag skjuter upp det, först var det för att jag var pank, andra gången för att jag åkte till Öland för att jobba och nu för att jag är en student utan bidrag och snart är pank. Just nu är det svårt att tänka på allt, och jag har en tendens att tänka på allt när jag tex. egentligen borde sova... Vilket gör att jag ständigt är trött och jag har hamnat i en ond cirkel. BLÄ!

Men vet ni vad, jag ska faktiskt göra något extra roligt i helgen! Jag ska åka ner fina Kalmar, eller på Torsdag åker jag till Mönsterås och Robert. Sen på Fredag åker vi till Söderåkra för att hälsa på familjen, vilket ska bli underbart, inte sett dem på en månad. Det roliga tar inte slut där, på Lördag ska vi checka in Maddies lägenhet, och såklart träffa Maddie. Kommer bli en AWESOME HELG. Tror det är det jag behöver, lite allmänt pepp som jag tror jag behöver för att orka med mig själv just nu. Nu tummar vi på att allt det dumma vänder, att CSN fixa sig, att jag kan kolla mina knän och få hjälp och jag kan sova igen så jag kan ge 100% när det gäller mina studier!

//Sannie

Inga kommentarer: