4 sep. 2010

Avslutningssittning

Fick sms från fadder på morgonen att idag ska nollan bli etta, vilket är både bra och dåligt. Bra på det sättet att jag äntligen kanske kan bli lite piggare, lite mer saker gjorde osv. Dåligt då två veckors underbar Nolle-P tar slut, ingen aning om hur det kommer bli efter, men förhoppningsvis bra och såklart hänger det ju på CSN... Men jag försöker att inte tänka på det, även om det är ett stort stressmoment.

Ska snart börja göra i ordning mig och tja är inte jätteglad över att jag ska ha klänning ikväll. Klänning är snyggt såklart, men jag har svårt att bära en, sedan bara den grejen att välja rätt klänning för rätt tillfälle är sjukt jobbigt. Jag dock bestämt mig för min lila prickiga sak, som förmodligen kommer vara helt fel, men jag tänker att jag helt enkelt inte har något annat val. Har en vit klänning, men ju mer folk jag pratat med ju mer fel känns den så tja, lila blir det... Kommer se ut som en blandning av en disneyprinsessa och pop-flicka.

Jag är helt ärligt skit trött trots att jag vaknade av mig själv och inte kunde somna om...

//Sannie

Inga kommentarer: