3 aug. 2010

Öland igen

Idag stressade jag upp mig rejält, det var verkligen inte bra, då jag bröt ihop ett tag, men blev tröstad av mamma. Efter det var jag starkare igen, nya krafter och tja nu har jag både adressändrat och skaffat hemförsäkring. Bara det där strulet med CSN som måste fixas. Sen är jag klar med allt jag kan göra inför resan upp till Linköping. Sen att jag måste handla ännu mer möbler och bygga ihop dem lär bara bli roligt och jag kommer vara så nöjd när jag sitter färdigflyttad.

Shirl knatar på det också, blir en hel del fix med det i morgon, men det känns mycket lättare nu när jag vet att mobila bredbandet fortfarande fungerar så länge det ligger ett suddigummi under det. Det känns fortfarande overkligt att det kommer 18 söta SHare till Kalmar om en vecka.

Men som sagt nu sitter jag på Öland igen, sju dagar kvar, sen är det klart. Jobbar 10-17 i morgon, så jag åkte hemifrån vid 17.38 idag. Möttes av Maddie i Kalmar och umgicks med henne i en timme, hon fick en sådan där mördarkram så jag nästan ströp henne! Hon bjöd i alla fall på glass och till det så satt vi och åt pommes på donken. En chans att glömma allt för stunden. Fick även möjlighet till det senare då jag var en sådan där jobbig person som satt och pratade i mobiltelefonen halva bussresan. Men det var värt det, och som Maddie säger, kan det vara så att Sannie är lite kär?

//Sannie

Inga kommentarer: