24 aug. 2010

Första dagen - Fuktskadad Nollan

Egentligen borde jag sova nu, ska upp vid 07.00 i morgon och har introduktion på kurs vid 9.00, men kände för att få lite mat i magen innan jag går till sängs. Har ganska nyligen kommit hem från dagens sista aktivitet som var spökvandring i Valla-skogen. Okej, jag erkänner det fick mitt hjärta att slå mycket snabbare och jag var glad över att jag inte var den som gick först. Det som var värst var nog ändå att det började spöregna, så allt jag har i väskan är typ fuktskadat, typ alltså, väldigt typ.

Men det är väldigt roligt, även om första dagen har varit väldigt intensiv och jag har betalat massor med saker jag inte har koll på. Men jag tycker i alla fall om min Nollegrupp, den är väldigt mysig och vi har bra sammanhållning. Vår grupp heter Trollkarlen från Oz och tja med dem har jag tillbringat nästan hela dagen, gjort ramsor, tävlat, lekt, berättat saga för FOUL och mycket mer.

Om i morgon blir så mycket lugnare vet jag inte, för direkt efter föreläsningen så kommer jag få åka från NH till Campus för att registrera mig. Vi får se om jag tar cykeln, beror lite på väder och ork tror jag.

Aja, nu ska jag äta varma mini baugetter, mmm, sen lär jag somna gott.

//Sanni

Inga kommentarer: