12 aug. 2010

Direkt från SHIRL

Det är mycket saker som inte blir som man tänkt sig, som tex. att jag i går första dagen på Shirlet skulle vakna och vara tja riktigt förskyld med inslag av feber. Men med tanke på hur jag jobbat och fixat senaste månaden kanske jag borde räknat med det. En annan sak jag heller inte riktigt räknat med var att jag skulle stiga upp halv sju idag, trodde helt enkelt att jag skulle vara en av dem som skulle ligga och sova tungt tills klockan blev typ ja 09.45 eller så.

Annars är SHIRL underbart, alla är snälla och hittepåiga, och det var vad jag kunde konstatera i går och då var alla ändå grymt trötta efter en dags resande. Tror att resterande dagar kommer bli toppendagar, ingen tvekan om det! Det som är synd är att Hufflepuffs kära elevhemsföreståndare har fått sätta sig på tåget hem pga av sjukdom. Inte trevligt alls, men jag hoppas Viggo kryar på sig och snart kan komma och besöka mig i Linköping.

Vi får se om det bli fler tillfällen att skriva under SHIRL, det är inte direkt så att jag prioriterar datorn här.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Tack söt, jag ska försöka bli friskus fort, sedan får du lägga ut lite bilder på dina presenter tycker jag ;) Hälsa alla där borta! *gosar*