25 mars 2010

Västerås

Sitter vid ett köksbord med Viggo mitt emot mig, hon babblar om sin Happy Pets, vilket faktiskt är mysigt. :) Vi har varit hos Viggos kompis nästan hela dagen, och spelat kort, ätit pizza och sjungit sånger. Det var nice. I morgon ska vi ner på stan, och ha lite trevligt och till helgen bli det lite festligheter som jag ser fram emot.

Dessutom har tiden för inlämningen av BG till TKH-läraren gått ut, vilket betyder att någon snart kommer få posten. Jag är jättenervös, för det skulle verkligen vara roligt att få just den posten, eftersom jag sökt den tidigare. Sedan att få leva ut en historianörds fullständiga liv skulle vara sååå najs. :)

Vill ni veta något annat som är underbart? Jo, att betala sin egna räkningar över internet. Är ju van vid att göra det, och efter allt strul och missförstånd, kan jag äntligen göra det!

Nu ska jag inte tjöta mer, snart kommer jag trilla ner i en gosig säng och somna sött.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Hehe, visst hade vi kul oss Linda? ;)