21 mars 2010

Resfeber

Jag har resfeber redan nu, vilket är sjukt eftersom jag inte ska åka fören i morgon. Jag vågar inte ens fantisera om hur jag kommer må i morgon, fast tur kommer förmodligen nervositeten lägga sig under tiden jag sitter på bussen... Det är ändå en resa på ca åtta timmar det handlar om.

Har precis kommit hem från Maddie, där tillbringat helgen. Vi har supit, älskat, haft Twilight maraton och ätit god mat. Det har varit en väldigt trevlig helg, och det är bra, för nu kommer jag ju inte träffa henne på över tre veckor.

Jag ska tillbringa 24/7 med Viggo, och det kommer bli bästigt. Vi ska skriva låtar, sjunga sing star och massa annat roligt som jag knappt kan föreställa mig. Jag har tjatat så länge om att åka till Västerås, så jag kan knappt förstå att jag verkligen ska åka nu. Men yeah!

//Sannie

1 kommentar:

Veronica sa...

Om ni får för er att ta en sväng till sthlm så är det bara att hojta till :D