9 juli 2011

Sommar

Sitter här och håller tummarna på att ett stort moln ska försvinna så jag och Obi efter en kopp kaffe kan ta oss ner till stranden och bada. Badat rätt mycket i sommar hittills (hela två gånger denna veckan)

Annars har veckan varit rätt aktiv, träffat kompisar och gjort jobbsökande saker. Sedan har jag lagt en hel del tid på SH också, men det förvånar nog inte någon egentligen. Dessutom har det ju varit röda mattan-premiär och jag satt och kollade på den live och storgrät när JK höll tal och själv knappt kunde prata eftersom hon grät.

På tisdag åker jag till Stockholm och ska se midnattspremiären och med tanke på hur jag betedde mig när jag läst klart sista boken och att jag ska dit med ett underbart gäng Harry Potter-nördar så har jag en känsla av att tårarna kommer spruta. Det kommer göra sådär ont i halsen när man försöker kväva skrikgråt och ansiktet kommer svullna upp och snor lär rinna. Måste verkligen komma ihåg att ta med mig pappersnäsdukar.

Annars så måste jag helt klart skriva grattis till att Maddie och hennes David förlovat, jag är så glad för deras skull. :D

Inga kommentarer: