26 juli 2011

Vet inte...

Det är mycket som har hänt senaste tiden, vilket jag kanske inte behöver skriva om eftersom så många andra redan skrivit om det. Jag har varit rätt arg och ledsen, för det är hemskt det som hänt i Norge. Plötsligt finns det så mycket att ta ställning till, så mycket åsikter och även om det är inriktat på Norge så handlar det om så mycket mer än det.

Tja, mitt i det här har ju faktiskt livet varit som vanligt. Obi fyllde år den 22/7, inte så överdrivet roligt för hans del kanske. Jag har varit riktigt superaktiv på SH och startat ny trådar så min karaktärer som legat lite på is får komma igång igen. I Söndags så var det ett år sedan jag träffade Obi för första gången. Vi har ju inte direkt något datum vi blev tillsammans, det liksom bara hände eftersom vi kom så bra överens ganska direkt.

Idag hällde en annan karaktär vatten över min Rodney Trigg eftersom han försovit sig, jag har en känsla att han kommer vakna och vråla som bara den.

Inga kommentarer: