27 juni 2011

Måndag

Sitter och väntar på att Robert ska komma hem från träningen och sedan blir det väl att fixa lunch innan vi drar till stranden och steker.

Meningen idag var väl att Robert skulle stiga upp 07.30, men det slutade med att jag vaknade av hans alarm och steg upp först... En hel halvtimme än jag själv brukar stiga upp. Helt ärligt är jag rätt stolt över mig själv som lyckats vända på det. Haft ordentliga sovvanor i hela tre veckor nu! Dessutom har jag inga problem att stiga upp tidigare än 08.00 ifall jag behöver det.

Problemet är väl fortfarande hur jag ska överleva HP-premiären, senaste jag lagt mig de tre veckorna är 01.00 och då har jag varit dödstrött de flesta dagarna jag lagt mig efter 22.00...

Dessutom ska jag hålla Viggo sällskap efter filmen slutat tills hon kan ta tåget tillbaka till Västerås. Äsch, får intala mig själv att jag klarar det, blir väl energidryck-flummig Kitty helt enkelt. Håller tummarna att min storebror är i Sthlm så jag kan vila en stund innan jag ev. ska möta upp SHarna dagen efter premiären så jag kan kräva lite lektioner. :look Ge lektioner också förstås.

Inga kommentarer: