11 juli 2011

I morgon

I morgon ska jag stiga upp 06.00 och ger mig av vid 07.20, sedan är det nästan sju timmars resande innan jag är framme i Stockholm. Dessutom känns det som att jag inte kommer kunna sova en blund i natt, sjukt nervös, egentligen vet jag inte varför men det är ju väldigt speciellt.

I morgon ska jag vara väldigt nördig och klä ut mig till Neville och jag har fixat Gryffindors svärd (eller det kanske liknar ett hobbitsvärd egentligen) som är väldigt för just den här delen. Ingen riktigt koll på hur dagen kommer se ut, men jag har en känsla att det kommer vara en fantastisk dag.

Efter filmen ska jag och Viggo sitta på stationen och uggla, sedan vid 08.00 på Onsdag blir det nästan sju timmar resande igen. Dessutom ska jag förmodligen åka till Obi så fort jag fixat saker jag ska göra hemma. Gissa vem som kommer komma insnubblandes hos Obi och däcka i den stora sköna sängen?

Inga kommentarer: