31 juli 2011

Pottermore och Neville...

Idag började någon grej via pottermore.com som gör att om man har tur kan bli en av några som får registrera sig och vara inne på sidan lååångt innan många andra. Det gäller att vara inloggad vid rätt tid och lösa en sak tillräckligt snabbt för att man ska lyckas. Helt ärligt, jag tror inte jag kommer lyckas med det för även om jag fick chansen skulle det nog inte gå, skulle fumla bort mig totalt. Jag är ungefär som Neville i de tidigare böckerna (bättre än att jämföra mig med Bella från Twilight som hänt tidigare), sedan att han blir otroligt cool senare och jag fortfarande vimsar runt är en annan sak.

Tänkte lägga ut bilder på mig som Neville, tyvärr inga seriösa sådana för jag upptäckte att min fotobevakning av Hp-premiären typ består av ett flertal bilder där jag gör fula miner och resten när de andra SHarna äter. Ätbilderna fortsätter även efter HP-premiären, har även bilder på när min mor och bror äter samt bilder på en groda och en insekt. Fula grimaser och djur kan bjuda på.







Okej, bilden på mig är efter själva filmen när jag gråtit bort min blåtira som jag sminkade dit för att det skulle se ut som Neville varit i strid. Dessutom är jag sjuuukt trött (men söt såklart)

Inga kommentarer: