12 juni 2011

Pigg

Varit vaken sen 08.30 och hunnit med en del sedan dess. Som tex. svara på trådar, gå till affären och laga frukost (Äggmacka yummie :D). Sen heja mig som lyckats stiga upp hyfsad tid varje morgon!

Det positiva med att stiga upp tidigt är jag är mycket piggare på morgonen och under dagarna och orkar göra mer saker. Eftersom jag gör mer så blir dessutom mycket tröttare på kvällen och somnar utan problem, alltså utan tankar som flyger och far i huvudet (kanske för att jag vet att jag kommer orka ta tag i saker)

Det negativa är väl att jag är sovtrött redan vid 22:00 och det blir inte några trevliga sena kvällar med SHarna på irc. Dessutom har det konstigt nog blivit mycket mindre tid inne på irc, men det beror nog på att det är sommar, bra väder och datorn hemma i Söderåkra är astmamaskin 2000. Nu är jag ju hemma hos Robert och då brukar det inte heller bli så mycket tid.

Annars har jag ingen mobil just nu, känner mig lite lost, men det fixar sig nog i morgon eller på Tisdag. Aja, vädret är bra idag, så det lär bli stranden! :)

Inga kommentarer: