23 juni 2011

Hm...

Jag har verkligen för mig att jag skrev ett inlägg i går, det var typ att jag varit SH aktiv, pratat med Viggo via telefonen, att jag skulle städa och rensa ogräs mellan plattorna. Konstiga är att det inte finns något, inte ens bland utkast där de borde finnas eftersom det sparas automagiskt och borde finnas ifall jag råkade trycka "spara nu" istället för "publicera inlägg". Hm, tänk om jag råkade publicera det i SH-bloggen och någon tagit bort eftersom det inte direkt var något SH inlägg. För det finns ju inte där. Väldigt skumt.

Igår var jag i alla fall duktig och städade rummet eftersom jag inte ska sova här på midsommarafton, visserligen är det bestämt att Robert och jag ska vara här men vi tar Antons rum eftersom han ska iväg. Sedan var jag väldigt duktig och rensade ogräset mellan plattorna, vilket mina händer inte tyckte om. Brist på annat så lägger jag upp före och efter bild (mitt liv är sjukt intressant) ¨



Idag blir det väl storstädning här hemma, men jag ska även fixa med lektionerna på SH. Skicka påminnelser och fortsätta lektionerna, ev starta några nya.

Inga kommentarer: