29 nov. 2010

Julen är här...

Tiden bara försvinner, vart vet jag inte, men jag vet att jag faktiskt lyckas uträtta saker. Skolan funkar, ska sitta fyra dagar nu och planera en muntlig uppgift... Sen så fort det är klart så har jag bara två veckor kvar innan det är jullov.

Jul är det ju... Här hemma hos Robert är det julpyntat med mina saker och vi har haft Maddie och David på besök och ätit gröt och adventsfika. Så nu har man ätit julens första pepparkakor och lussebulle, även druckit första julmusten (känner redan nu att jag kommer tröttna snabbt).

Annars vad har hänt? Jo, jag har lyckats bli alldelse lagom aktiv på SH och hoppas kunna hålla det så mina spel rullar på och mina karaktärer inte är några frågetecken om man nämner dem. Har även köpt en ny mobil, efter nästan fem år så har min gamla Walkman sagt sitt och blivit ersatt med en X10 Mini Pro... Vem vet, jag kanske börjar blogga på ett helt nytt sätt eller inte...

Jag borde sova nu, ska upp 05.00 och sen bege mig till Linköping. Men jag kan helt enkelt inte sova, helt enkelt förmycket saker som snurrar runt i skallen.

//Sannie

Inga kommentarer: