2 nov. 2010

Energin är slut...

Om jag hade massor med energi igår så är det tvärtom idag. Orkade inte stiga upp fören 09.00, då jag var tvungen att stiga upp eftersom vi hade föreläsning på NH vid 10.15. Första föreläsningen var tråkig även om ämnet faktiskt är intressant, det blev mest ett surr och jag hade lust att sova. Efter lunch hade vi ytterligare en föreläsning och den slog förgående i tråkighet och hade det inte varit för sjukt obekväma säten så hade jag somnat. Man kan lätt säga att han som föreläste hade en sövande röst och tja, han borde satsa på att läsa in sagor som man kan spela upp för barnen när de ska sova. De skulle sommna bums!

I morgon är det ledigt, ska väl passa på att sova ut och sen gå till Campus och fixa det nya artikelhäftet. Sen kommer Viggo ringa, något jag alltid ser framemot. Dagen kommer avslutas med öl inne i stan med Henrietta och Klara, det kommer bli nice så förhoppningsvis blir det en lugn Onsdag.

//Sannie

Inga kommentarer: