4 nov. 2010

Helg typ...

Varit inne i stan hela förmiddagen och haft två föreläsningar som båda handlade om hur vi skulle skriva vår nästa tenta. Segt som bara den och jag har velat sova, känns inte som jag har fått världens bästa start på nya kursen. Nu har vi fått all info om tentan redan nu, vilket betyder att jag kan börja skriva i takt med att undervisningen börjar. Tentan den här gången är att analysera ett filmklipp utifrån kommunikation, och samt koppla det till ett undervisningsmoment. Jag vet redan vilket område, så ska bara hitta ett passande klipp. Bästa skulle ju vara att sitta med en färdig tenta när själva skrivveckan börjar så man kan ta lite ledigt. Blir ju inget ledigt annars förutom jullovet på två veckor och kursen efter det startar så fort den här är slut.

Tiden går snabbt i alla fall, veckan har försvunnit och i morgon är det Fredag och Robert kommer hit upp. Meningen är att vi ska ha ett hattparty här i korridoren, men jag vet inte om jag är så pigg på det, känns nästan mysigare och dra med Robert och gå på bio.

Annars vill jag sända mycket, mer och mest kärlek till Viggo och Bettan just nu. <3

1 kommentar:

Viggo sa...

Tack söt, älskar din kärlek ^_^ Mamma uppskattar den också ;) *Gosmos*