19 apr. 2009

Update

Usch, än så länge går det skit för Kalmar FF i allsvenskan, jag vill inte tro att det går dåligt för att de förlorat massor med spelare. Nej, det syns ju att de kan spel men samtidigt så ser man att de inte ger allt.

Sedan är jag fortfarande allmänt förvirrad över vad jag egentligen håller på med, fast nu har jag tagit mig i kragen och fixat en praktikplats. Ska börja min praktikperiod i morgon på ICA Supermarket i Torsås, det är lite nervöst för jag kommer ju få göra lite annat än vad jag gör uppe på Öland om sommrarna. Men förhoppningsvis har jag bara använding av det.

Förutom att jag har haft fullt på att tänka på att fixa praktikplats så har läst ifatt veckouppdateringen av Naruto, så nu får jag vänta på Fredagen att få läsa ett fjuttit kapitel på 20 sidor. Sedan är jag mer aktiv än någonsin på Rollspelet SH, vilket är en hel del skrivande och tänkande. Skulle lätt kunna skriva massa blurr om kommande karaktärer, spel jag håller på med, eller spel jag kommer att spela. Men jag har så mycket att skriva där så jag har inte hunnit med att skriva här i bloggen säger vi.

En sak jag gillar är att tiden går snabbt, det börjar redan närma sig slutet av April och jag ska förmodligen träffa Stefan i början av Maj igen. Saknar honom grymt mycket, och jag längtar till efter sommaren då jag äntligen kan träffa honom oftare. Sedan hoppas jag att det inte dröjer allt för länge innan han flyttar in, men först måste vi ju känna på situationen att vi ska träffas så ofta. Men om jag får säga det själv så känns allt helt underbart med Stefan, och jag tror inget annat än att det kommer gå bra.

//Sannie

Inga kommentarer: