23 apr. 2009

Ica Torsås, dag 4

Idag plockade jag varor, och det tog hela dagen att göra det men det var skönt för då var det bara att köra. Ingen tvekan någonstans, jag är så pass inne i det nu att jag tar helt egna initsiativ vilket jag är stolt över att jag gör. Det märks också på de andra att de blir förvånade att jag redan har sådan koll, det är Ica 4-life för helt enkelt. Aja, nu till klagandet... 4 st nya sår på händerna/handleder, nu har jag ansträngt mina muskler 4 dagar i sträck utan att de är vana så jag skakar så fort jag ska lyfta upp tunga saker på översta hyllorna. Klämde också båda min långfingrar så det sticker lite i dem ibland, men det blev inga fula märken efter. Däremot förstörde jag en burk med Dragon, lite komiskt tycker jag eftersom Stefan satt ordet Dragon (det engelska)i huvudet på mig. Däremot så var det ju kryddan Dragon som jag spillde ut över hela golvet, men ändå av alla saker. Dragon.

Imorgon är det sista dagen för veckan, det ska bli skönt för jag är slut. Jag har verkligen jobbat all tid jag ska, och inte latat mig på något sätt. (Det blir ändå bara att tiden går långsamt om man gör så)Men nu ska jag vila upp mig i helgen och sedan med nöje ta nya tag på måndag morgon.

Hoppas jag börja vänja mig att jobba så här mycket, för det är lite tråkigt att komma hem och vara så här seg. Idag orkade jag i alla fall att hjälpa pappa att bära ut soffan, och det var inte pest och pina att sätta sig vid datorn.

Fick ett jättefint sms av Stefan kl 05.30 som peppade mig extra idag, det var mysigt att ta fram och läsa lite då och då under dagen.

Men nu har jag babblat nog för idag!

//Sanna

Inga kommentarer: