8 apr. 2009

Update

Att ha pojkvännen över en vecka och blogga under tiden funkar inte, jag har faktiskt inte suttit vid datorn mer än när Stefan och jag har tittat på film. Nej Stefan har inte åkt hem än, däremot ligger sömntutan och sover. Jag steg upp redan vid elva eftersom mamma blev sur igår när jag sov förlänge.

Så förutom att ha varit ute med hunden har jag passat på kolla över mitt rollspelande, och för min del hade det ju inte hänt något. Men det hade tillkommit en hel drös med lärarposter och andra nya karaktärer. Längtar tills jag spelat upp min Benjamin så jag också kan söka sådana poster. MWEEP.

I morgon är det Stefans födelsedag, och jag får väl säga att jag har turen att ha honom här då. Men han ska åka hem i morgon, och det kommer bli såklart jobbigt för vi kommer inte ha möjligheten att träffas så mycket på några månader nu.

Kom ihåg lista:

- Ringa angående boende på Öland
- Gör hemtentan
- Skicka in från gamla praktiken

//Sanna

Inga kommentarer: