23 maj 2011

Doctor Who

Jag borde förstått det, men vadå inget är självklart fören det är bevisat. Började titta på Doctor Who i går, tänkte att jag skulle varva ner med ett avsnitt eller så innan jag gick och la mig. 07.00 idag hade jag sett 10 avsnitt och med endast fyra kvar på första säsongen. Det är en ganska töntig serie egentligen, men det är väl det som är så farligt, jag älskar töntiga saker (jag gillar seriösa saker också, jag lovar).

Det värsta är väl att det lär bli som med alla andra serier jag följt, man matar sig igenom avsnitten bara för att man vill ha allt, gärna på en gång. Lär väl andas och prata Doctor Who den kommande framtiden.

Ah, jag blir så irriterad, jag vet ju vart det här slutar. Bara ett avsnitt till, bara ett... Sena nätter och lite sömn. Varit där förut: Nana, Naruto, Dexter och mycket mycket mer. Dumma SHare, jag borde lärt mig vid det här laget att de oftast gillar bra saker.

Inga kommentarer: