14 dec. 2010

Borde uppdatera oftare...

Det händer ju egentligen en del saker i mitt liv, sedan ska man försöka sammanfatta allt och då blir det mest bara ett blurr av saker.

Sedan jag skrev senast har jag hunnit har många timmar med Viggo på Skype, varit i skolan, åkt till Sthlm med Robert. Där bodde vi hos hans syster som jag fick träffa för första gången, hon bor i en jättemysig lägenhet och har en underbar personlighet. Fick även träffa Linski som hängde med på en inte så givande julklappshandling, men vad gör det när jag faktiskt får träffa min Linski? Sedan åkte jag ut med Robert till brossan, vilket bara ökade på den mysfaktorn hela helgen bar på. Kändes verkligen tråkigt när Robert och jag var tvungen att ta tåget hem och han ta bilen till Mönsterås. Dessutom så gick det inte så bra för Robert att köra hem, han fick slir på bilen och hamnade i en snödriva. Blev rejält upprörd när han var mest orolig över bilen, jag tänkte mest bara "Jag skiter väl i bilen så länge han är oskadd". Det blev faktiskt för jobbigt för mig och jag började böla, alltså är jag inte mycket till hjälp då mitt känslomässiga stadie leker WAKAKAKAKBOM med mig just nu.

Mår inte speciellt bra nu, börjar gråta lätt, sover dåligt trots att jag jämt är trött. Jag försöker ändå plocka ut de positiva bitarna, även om det ibland känns väldigt svårt att ta sig dit.

//Sannie

Inga kommentarer: