4 dec. 2010

4:e December

Jaha, som vanligt kan jag inte sova och det beror förmodligen på att jag sov till 13.00 idag. Fast oftast så kan jag sova hur lite som helst och vara tvungen att stiga upp tidigt men ändå inte kunna sova på natten... Var beror det på?

Egentligen borde jag sova nu, direkt, för jag ska upp ganska tidigt om jag ska hinna duscha och så innan jag och Robert åker till Söderåkra.

Min söta lillebror fyller 18 år idag, han har som sagt blivit "vuxen" nu. Läskigt såklart, för jag fortsätter se den där lilla halvdumma småungen som faktiskt såg upp till en. Jag borde inse att det inte det är så längre, han har sina intressen och det finns inte så mycket kvar att guida honom igenom.

De senaste åren har bara rasat bort, det är så mycket som förändrats att jag knappt hunnit med. Och vet ni vad? Det fortsätter, fast jag är ändå ganska nöjd för till skillnad från förut har jag inte mig själv som blockering och jag är faktiskt helt otroligt nöjd med den jag är. (Snacka om att lejonet inom mig fått värsta egoboosten någonstans).

Nja, jag ska faktiskt sluta flumma nu. Är säkert tröttare än vad jag tror. Fast först måste jag såklart bara nämna att jag också har något att fira idag... Jag fyller nämligen 7777 dagar, vilket är speciellt för mig som är smått besatt av sjuor.

Aja sov sött. :)

//Sannie

1 kommentar:

openess sa...

grattis på 7777-dagen :)