1 juni 2010

Juni!

Ojoj, nu är det Juni, även om det utanför mer liknar ett tidigt höstväder, men på Torsdag blir det 21 grader och sol, redan nu går jag in mentalt för att det är sommar. Nu är det bara sommaren som skiljer mig och mitt "nya" liv, det där steget då man flyttar hemifrån och verkligen försöker skaffa sig grunden till framtiden. När jag vaknar idag, så ska jag ringa till ICA och fråga om när jag kan komma upp och börja jobba. Jag hoppas det kan bli någon gång under vecka 24, vilket är väldigt snart! Jag vill kunna sätta datum då jag skriver ut mig från AF! Jag vill aldrig mer uppleva det året jag upplevt nu, jag har inte gjort så mycket, men ändå stressat upp mig över ingenting.

Saker att göra närmsta tiden:

*Ringa ICA
*Ringa AF
*Planera SH-irl (måste få ut inbjudningar snart!
*Planera annan sak *hemlig*
*Fira mamma som fyller år 3 Juni (På Torsdag när solen skiner)
*Åka upp till Norra Öland
*Förmodligen jobba på midsommarafton, någon som vill fira med mig där uppe i såfall?

//Sannie

Inga kommentarer: