29 juni 2010

Midsommar

Vad gjorde Sannie på midsommar egentligen? Några dagar sent, men här kommer svaret i alla fall!

Maddie och David kom och hämtade mig i Byxelkrok när jag jobbat färdigt, sen bar det av till Källa och vad det nu heter... Fick direkt god mat och öl, härlig start eller hur! De andra(Maddies släkt) satt och grillade sig i solen, men så fort Sannie kom i sin klänning gick den i moln. Egentligen hade vi tänkt bada efter jag ätit, men när solen försvann för var lusten till det ganska borta. Vi gick istället in i stugan och latade oss med lite mer öl och det var då David återfann mitt kära USB-minne som varit borta i snart ett år! Sen kom solen igen, så vi stack ut och så var det ju dags för lite grillat! Sen bestämde vi att hur vädret än är så ska vi bada, vilket vi åkte och gjorde. Vi ångrar inte det en sekund, för det var varmt i vattnet och man ville aldrig gå upp! Sannie ville inte gå upp eftersom hon sprungit genom nässlor precis innan doppet, så vattnet lindrade svedan bra!

Väl tillbaka blev det Salubrin för svedan och godisdrink för strupen, så tillbringade vi i sällskap med Maddies härliga släkt ytterligare en stund för att sedan dra oss in till stugan och däcka av trötthet. Det blev en tidig midsommar, men det var mysigt och absolut värt det! Tack till er för att ni ville ha Sannie hos er, hon hade en toppen midsommar!


För att lindra smärtan...


Kvällens drink: Whiterussian med mintu FTW!!!


Sannie tänker: Nu ska jag göra mig snygg för Maddie


Och Maddie bara... GRAOW!


David drack sin drink


Pussar aw :D


"Tanterna" ;)


Den namnlösa katten jag döpt till antingen Ferb eller Kitty

Inga kommentarer: