27 apr. 2010

Tisdag

Idag tog jag faktiskt ett steg i rätt riktning, jag ringde praktikplatsen jag tänkt mig och jag får svar i morgon i fall de har plats för mig. Toppen helt enkelt och så mådde jag förträffligt bra efter det samtalet.

Det var bra väder idag också med sol och plusgrader, 20 plus som mest även om termometern på baksidan ljög ganska rejält när solen legat på ett tag.

Solade i alla fall och det fick mig att tänka på Maddie och hennes arbetslöshet förra året. Tyvärr kan jag inte bli så brun som hon blev och förmodligen kommer jag inte få så mycket färg om jag har praktik. Fast iofs jag söker ju praktik på en förskola, så några utetimmar kommer det bli.

Hur avslutar vi dagen? Jo med en bild på Sannie från Media Markts toalett, det var första gången Sannie var på den toan, ja Media Markt över huvudtaget. (Fast det var i Söndags)

1 kommentar:

Viggo sa...

Gud så söt! *pussar på*