16 apr. 2010

Jaha,,,

Då har jag varit i Västerås i 3 veckor och tre dagar. Jag har ju inte skrivit så mycket om det, men om man säger så här... Jag har haft asroligt och det är faktiskt jobbigt att jag ska åka hem. Samtidigt vet jag att det skulle bli jobbigt om jag stannade kvar, eftersom så mycket människor skulle saknas i mitt liv då. Så den eviga frågan... Varför kan inte alla bo på ett och samma ställe?

12.45 så sätter jag mig på bussen till Sthlm, och där ska jag möta Byron Blue (Wilma) och sedan ska vi möta Systerklister (Vilma). Sen om det blir fler vet jag inte, den delen har jag inte riktigt fattat än. Det får väl bli en överaskning tills i morgon. Någon form av en liten SH-sammankomst kommer det väl bli.

Sen blir det Linski resten av helgen, ännu en person jag saknat och henne har jag inte träffat sedan Maddie hade sin födelsedagsfest i början av Mars.

Sedan på Söndag bär det av hem, och det kommer seriöst bli askonstigt att sitta och uggla på mitt rum precis som vanligt. Fast även om jag inte sovit dåligt här hos Viggo, så är ju ändå min egna säng den bästa sängen i hela världen och min kudde ångrar jag fortfarande att jag inte tog med mig. Men jag saknar såklart även min familj och mina söta små husdjur!

Så nu ska jag typ packa i hop min dator, och sedan får vi se om jag skriver något under tiden jag är i Sthlm eller är påväg hem. Annars så blir det ett inlägg när jag sitter nere på mitt rum och ja... Ugglar.

Jag vill bara säga stort tack till Viggo och Bettan, som tagit hand om mig nu när jag varit här! Har haft det supermysigt! Sen ska jag bara berömma skiten ur Viggo nu, för att vara en bästig bästa vän. Kärlek alltså... Kärlek.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

KÄRLEK! *gosar sönder Sunny* Tack för att du kom hit, jag och alla andra hade skitroligt ^^