23 apr. 2010

Mweowp




Igår kändes som en bra dag trots att jag var på AF, men jag känner mig faktiskt oftast positiv efter att jag varit där. Fick såklart tid att häng på biblioteket och satt och läste Ponton, den här gången fick jag lust att sno med mig tidningen hem. Massor med inspiration till att skriva, men det känslan jag hade då känns ganska bortblåst idag.

Var och tittade på lillebrossan i går, han är ju med i en produktion av Fame. De var asgrymma och jag fick sådan lust själv att själv vara med i något liknande. Fast den känslan är väl också ganska bortblåst idag.

Idag är ingen bra dag, inte än i alla fall. Tänker bara på allt jag måste göra och jag vet att det känns bättre om jag tar tag i dem. Ändå gör jag inte det. Sen måste jag snart beställa tid, så jag får kolla upp min psoriasis, mina knän gör ont och det bränner i dem. Usch jag är så himla opepp.

Vad är det meningen att jag ska göra i dag? Jo, jag ska ringa ett dagis, jag ska ringa AF, jag ska städa huset och göra allt annat man behöver göra. Vad vill jag göra? Gå och lägga mig och hoppas på bättre tider.

//Sannie

Inga kommentarer: