18 mars 2009

Knepigt värre

Kan det bli knepigare än att pojken fått det om bakfoten om när han har påsklov? Och kanske bara kan ses en yttigpyttig helg igen. Inget ont om hans föräldrar, nej det är väldigt vettiga tankar att inte ha över främmande kvinnor hela veckor, speciellt på så liten yta som deras lägenhet. Vi bor dubbelt så stort som dem här nere i bonnaland, egen trädgård så det säger sig själv. Men jag vill jättegärna träffa min pojke, men samtidigt vill jag absolut inte vara i vägen. Vi får helt enkelt se framöver hur det blir.

Idag ska pappa och jag ut och jaga radiokändisar som ska komma till hit idag, Gert Fylking bland annat. Sedan ska jag laga mat, det blir nudlar och wok i stekpannan för tredje dagen i sträck, bara för att pappa och jag är otroligt fantasilösa när det gäller mat. Jag är nog den som är mest lik pappa till sättet här i familjen och det trots att jag har tre bröder.

//Sanna

Inga kommentarer: