17 mars 2009

Drömmar...

Det bästa som hänt i dag är att min bredband kommit igång igen, den är ju utformad efter mig nu. Sedan så behöver man ju inte bråka om datorn med någon annan än sig själv, för det finns ju nackdelar med att man gärna sitter förmycket.

Usch, va inne och kollade på hemsidan till programet jag sökt till på högskolan. Inte lika positiv nu när jag varit inne och läst på Frågor och svar, där någon frågat om det var svårt att komma in på programet. Svaret va: Ja, alla som går det här programet hade höga betyg på gymnasiet eller högskoleprovet. Aja! TACK, där dog mina drömmar lite. Annars så drömde jag massor med drömmar i natt, en av dem var att jag spydde upp massa spagetti för att jag fick sådan ångest i drömmen. En annan dröm var när jag fick antagningbeskedet, såklart kom jag ju inte in på den jag ville främst. Den jag vill helst vill ligger i Sthlm och den jag har som tvåa är nästan exakt samma fast med en annan inriktning. Jag kom ju däremot in på mitt andra val, öhm mitt tredje val som ligger i Piteå har jag ingen aning om. Förut skulle mitt förstahandsval varit i Piteå, men efter att jag blivit tillsammans med Stefan som bor i just Sthlm har jag velat anpassa det efter det. Det är samma utbildning, så det förstör inte något direkt.

//Sanna

Inga kommentarer: