23 mars 2009

En bra dag

Det känns som jag varit duktig idag, eller att jag tagit tag i saker och det är skönt. Idag åkte jag till skolan, väl där så skulle föreläsaren vara en timme sen och istället går jag in till stan för att ta ut busspengar. Slutar med att bankautomaten äter upp mitt kort, så jag får gå in ta ut pengar för första gången via ett papper. Slutade med att jag kom försent istället. Fick uppgift i skolan om att göra en presentation av något intresse, mitt är förmodligen feltolkat som bara den men orka jag har i alla fall gjort en underbar powerpoint om Svenska Hogwarts.

Jag har även skrivit bakgrunden till min nästa karaktär, Wilma -*- och fortsatt ett spel som kommer bli jätteroligt. Sedan har jag hunnit ligga i badet också, för jag var så seg och någon var ju tvungen att testa det och nej det åkte inte ner på undervåningen. Skönt när det händer saker hela tiden.

//Sanna

Inga kommentarer: