20 mars 2009

Det är roligt att på bloglovin gissa via rubriken vem som skrivit inlägget som kommer efter, ofta så känner man de bloggar man läser så bra att man prickar in varenda en. Men det kommer såklart överaskningar på den fronten också. Fast när det är från lookbook är det ju alltid rubrik på engelska (nästan), händer ju ibland att någon svensk ska gå mot strömmen och göra sig oförståd och skriva något poetiskt på svenska.

Hm, det som är lite jobbigt med blogger är att det är rörigt att blogga, och få in alla inställningar precis som man vill ha dem. Vet tex. inte om någon försökt kommentera mig de senaste dagarna eftersom jag har haft på inställning att bara googlekonton kan kommentera mig. Men annars så tycker jag om blogger jättemycket, just av den anledningen att jag kan skräddasy min blogg utan att ens lägga energi på att tänka htmlkoder.

//Sanna

Inga kommentarer: