7 sep. 2011

I slutändan blev det inte så intressant, men det var nog det bästa "nej:et" jag fått på länge. Det handlade så klart om ett jobb och det skulle tillsättas snabbt. Känns som jag haft större chans ifall jag haft koll lite tidigare, så hade jag kunnat ringa innan de tillsatt. Personen som tog emot samtalen var i alla fall en jättetrevlig person... Tänk om alla var så trevliga?

Andra spännande saker som hänt? Fler har kommit in på Pottermore och det där uppehållet de skrev om på Insider verkar inte komma än. Nu är det i alla fall tredjedagare som har den äran att komma in. Det gäller bland annat Viggo och jag är faktiskt väldigt nyfiken på ifall hon hamnar i Hufflepuff. Dagens stora fråga helt enkelt.

1 kommentar:

Viggo sa...

Hehe tyvärr hamnade jag ju inte Hufflepuff... men Ravenclaw är jävligt najs också :D