27 sep. 2011

Bra dag ändå...

Dagen som började så seg blev slutligen väldigt bra, det känns som allt som var emot mig vände. Bloglovin började fungera, jag lyckades få hem ett nytt Nancy Drew-spel och fick nyligen avsluta min sista AST-lektion med Wilma. Det betyder att jag har två elever som ligger och väntar på att få flyttas upp! De väntar bara på Fergus och han är på G vad jag vet! Det kommer i alla fall betyda att jag får min första tredjeårselev och vad jag väntat på det här! Däremot så kommer jag fortfarande ha tre andraårselever, men förhoppningsvis hinner jag upp med Eilish till tredje året även hon innan jag plockar upp Rodney.

Dessutom fick jag prata med en Jetlaggad Maddie idag och dessutom ska jag träffa henne på Onsdag, det är sådana saker ger dagen lite extra härliga. Imorgon gäller tvättning och Skype-samtal med Viggo (som jag förövrigt terroriserat med sms i natt). Jag är rätt trött och vet knappt vad jag skriver...

Inga kommentarer: