4 maj 2009

Sitter och suger på en halstablett, är såklart sjuk. Inte roligt, däremot är chefen på ICA rolig. "Jaha, har du svininfluensan?". Men jag har ont i halsen, typ täppt i halsen så jag har svårt att andas (skitskumt jag vet). Förhoppningsvis kan jag få det att släppa tills i morgon, så jag kan jobba.

Åkte ju hem från Sthlm i går, det var hemskt jobbigt. Fick i alla fall bo hemma hos Stefan och träffa hans familj. Det var mycket trevligt, och det kändes jättebra. Men just nu saknar jag min älskling, det är jobbigt att behöva vara utan honom. Sen kommer det vara världens längsta sommar också, det kommer vara en evig längtan och dagarna kommer snigla sig fram.

Btw, de har lagt upp ytterligare ett avsnitt av Nana. Det var bra, mycket bra. Men det kan bli bättre.

//Sanna

Inga kommentarer: