31 maj 2009

Känns som jag haft ett hårt träningspass istället för att ha varit på fest, jag har träningsvärk i ben, armar och mage. Sedan har jag ett stort blåmärke på mitt lår, det är så illa att det är en bula också. Men om man tänker tillbaka på allt dansande, och jag som alltid ska visa hur "vig" jag är, så är det inte så konstigt att jag har träningsvärk i benen. Sedan eftersom vi fick för oss att klättra upp på skoltaket så är det inte så konstigt att jag har ont armarna när jag dragit mig upp och det är inte heller så konstigt med blåmärket eftersom jag klämde mig rejält när jag skulle upp och slog i låret. Det var i fredags och jag är fortfarande mörbultad.

Igår däremot så gick jag på bio med Maddie, Linski och Julia. Vi såg 17 again, och nu har vi alla en annan syn på Zac Efron. Grr. Men filmen var riktigt bra även och det är inte bara för att Zac var förbannat snygg.

Kom hem vid 23 tiden efter att ha väntat på bussen i två timmar och suttit på bussen i 40 min. Kollade igenom rollspelet lite, men inget nytt hade hänt. Jag är verkligen på gränsen att få upp Benjamin Fraser till andra året, så jag har inte direkt lust att planera några nya spel. Sedan är jag så jävla sugen på att börja spela min nya karaktär, eller öhm, jag är sugen på att se om hon blir godkänd så jag kan spela henne. Förhoppningsvis snabbare än vad jag spelat Benjamin.

Nu är det bara en vecka kvar på ICA, hoppas den veckan går snabbt. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska överleva. Min Mp3 har gått sönder, och det betyder att jag inte kan lyssna på musik på hela veckan.


//Sanna

Inga kommentarer: