9 maj 2009

Överlevaren

Har varit sjuk hela veckan, plus att jag fortfarande låter förjävligt. Men nu känns det att jag är piggare. Sedan önskar jag att mitt liv varit intressantare än vad det är, men allt jag gör om dagarna är att antingen jobba eller sitta vid datorn. Vid datorn rollspelar jag, och mer? Jag vet inte, men jag lyckas ändå fördriva massor med tid framför datorn. Förut läste jag ju massor med bloggar, men det känns som om det är 100 år sedan jag var inne på bloglovin och jag är seriöst inte speciellt nyfiken på vad alla andra gör med sin liv just nu. Jag är så jävla inriktad på att få praktiken avklarad för att klara ky-utbildningen så jag kan flytta härifrån efter sommaren.

Något jag däremot bryr mig om är att det suger att jag missat min pojkväns studentskiva, och kommer missa hans student. Det är sådant man vill vara delaktig i och vara där och representera något man tror på. Nej jag får träffa honom en vecka efter studenten, och får väl fira honom lite då. Har ju faktiskt köpt studentpresent. Aja, nu ska jag plocka ut diskmaskinen som en normal människa.

//Sanna

Inga kommentarer: