7 maj 2012

Söndagar

Svara i TKH, Tvätta, Svara i TKH, Tvätta, Laga mat, Tvätta, Vika tvätt, Svara i TKH, Svara i andra lektioner på SH, Handla, Svara i andra lektioner på SH, Titta på partiledardebatt, Laga mat, Titta på partiledardebatt, Svara på andra lektioner på SH. Sedan gå och lägga sig alldelse försent. Jag vill absolut inte klaga på att lektionerna på SH äntligen är riktigt aktiva och att jag får chansen att få de lektionerna jag behöver så jag har friheten att gå upp med mina karaktärer när jag vill. Önskar bara att jag hade lite mer ork att spela andra spel som utvecklar saker som lektioner aldrig kan göra och även ork att spela de eleverna som jag inte kan ta lektioner med just nu så de inte faller i glömska. Jag vill ju tex. att andra spelare ska veta att det finns en helt underbar pojke där som heter Benjamin Fraser och hans bästa vän i hela vida världen heter Edmund Amend.

Inga kommentarer: