6 feb. 2011

Hos Viggo

Varför måste helger vara så korta? Det känns som jag knappt klivit av tåget och ska snart på det igen. Viggo fyllde som sagt 23 år den 4:e och det såg vi till att fira! Hon fick en underbar skiva med Joy Division av mig, den är så fin att jag seriöst funderade på att behålla den själv och köpa något helt annat.

Fredagsnatten spenderades ute på dansgolvet, inte så värst mycket folk på det stället vi var på men vad gör det? Jag är egentligen ingen flitig clubbesökare, men ibland kan det vara roligt och även om 90% av musiken är skit så är det härligt att skaka rumpa och ingen skakar rumpa som mig. Gav nog Viggo många skratt, men så här är det... Ska jag dansa då fasen ska jag göra det fullt ut och inte stå och kråma mig och tro att jag är sexig. Jag hade i alla fall jätteroligt, så det var en awesome night med Viggo!

Idag har varit segdag, men vi har inte latat oss för det även om vissa saker har krävt tid och rejäl motivation. Annars så har vi slappat en hel del, kört favoriten Jemima & Lee lajv, tittat på melodifestivalen och kollat på Being John Malkovich. Helt underbar film, inte bara för att John Cusack är med, men absolut största plusset med filmen.

Är ett Cusack-fan, först och främst av ytliga skäl som att jag tycker han är snygg, men bakom finns även en helt okej person som jag också gillar. Han är liksom som ett litet paket som för mig förgyller även de skitfilmer han medverkat i. Vad jag vill komma till är att sen Viggo gått och lagt sig så har jag suttit och surfat runt och tja bara läst Cusack-saker. Det är ju en inte direkt en tråkig sak att fördriva tiden med.

Imorgon är det kalas som gäller, då kommer Viggos familj och vänner vara här och vi kommer äta tårta och annat mys. Sedan blir det för mig att packa väskan och ta tåget tillbaka till Linköping och sen börjar ännu en skolvecka och jag har en heeeel del att ta itu med innan det blir helg igen och jag får träffa min Robert.

//Sannie

1 kommentar:

Viggo sa...

Jag saknar dig min kissemiss! Tack för att du kom hit och firade mig, mycket kärlek! <3