13 nov. 2009

Mobilen svarar

Systerklister (SH) hade lagt upp en grej på bilddagboken där man skulle gå in i mobilens inkorg och få svar på ett par frågor. Man skulle ta första meningen i de inkorgens medelande i tur och ordning och få svar på nio frågor. (SMS1 svarar på fråga 1 osv)

Här är min svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
svar: Var lite trevligare emot pappa.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
svar: Ja, ja vem kan ifrågasätta dig?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
svar: Hade jag varit han hade jag åkt hemifrån och låtit dig cykla.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende
svar: Nu stiger du upp!!!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
svar: Så, har sagt till nu :)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
svar: Självklart, jag ska höra av mig till honom.

7. Vad vill du höra mest av allt?
svar: Skönt att du mår bättre.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
svar: HALVA REA-priset på KappAhl!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
svar: Är du lite friskare idag?

Haha, tänk så det kan bli bara för att man bråkar med mamma och råkar var förskyld.
Aja, har inget mer meningsfullt att fylla min blogg med just nu...

//Sannie

Inga kommentarer: