13 nov. 2009

Fredag den 13:e

Fredagen den 13:e brukar inte vara någon otursdag för mig, och har inte varit idag heller. Visserligen har det inte hänt något speciellt idag, förutom att jag fick sjuklig lust att städa.

Först städade ja hallen, köket, vardagsrummet och toaletten. Det tog ungefär en timme. Så jag bestämde mig eftersom jag var ensam hemma skulle jag städa min lillebrors rum som inte varit städat ordentligt på ett år. Det tog nästan 3 timmar att städa, men snacka om att min lillebror blev överaskad när han kom in och upptäckte att det faktiskt fanns ett golv under alla skit som låg där. När lillebror kommit hem så hjälpte han mig att städa storebrors rum och så städade han hallen.

Aja, inte så spännande... Men otroligt underligt eftersom jag städade i typ 6 timmar.

//Sannie

Inga kommentarer: