28 okt. 2011

Mmm... sova i varm säng...

Jag är baaajstrött, satt upp för länge i går då jag bestämde mig för att se klart Inglourious Basterds eftersom jag inte lyckats göra det tidigare. Har sett början två gånger tidigare, så tredje gången gillt. Däremot kan jag säga att det inte blev något hoppa i sängen efter filmen, nej jag fick förstås för mig att jag skulle kolla lite saker innan. Det är konstigt att man aldrig lär sig.

Jag ska ta bussen till Kalmar vid 09.05, så egentligen hade jag säkert kunnat sova till åtta, men redan vid 06.30 började jag nojja om att jag inte skulle hinna med saker innan jag åkte, men jag tvingade mig själv att sova en halvtimme till.

Just nu längtar jag till att sova på bussen, alternativt få komma hem från Kalmar och ta en tupplur. Sooooova... Nu.... Helst...

Inga kommentarer: